Welcome To

Welcome To

Wednesday 15 May 2013

Kalau saya rindu awak, saya tutup mata lepas tu saya rasa. Awak ada kat sebelah sisi..

"Ku pejamkan mata..Kau hadir di sisi..
Ku hulurkan tangan..Kau sambut dengan kasih..
Tenangkanlah hatimu..Agar bisa ku senyum..
Pejamkanlah matamu..Jika rindukan wajahku..

Ku pejamkan mata..Kau hadir di sisi
Bisik mesra darimu..menyemai kasih ku..
Bahagiakan dirimu..Agar bisa ku senyum..
Pejamkanlah matamu..Ku pasti disisi..

Untuk dikau kasih..Ku curahkan cinta suci..
Yang tak mungkin terpadam..Akan terus menyala..
Bahagiakan dirimu..Bisa aku tersenyum..
Pejamkanlah matamu jika rindukan wajahku..
Janjiku kepadamu...Aku pasti disisi..."

Saat rindu datang bertandang, siapa mampu menghalang?
Andai sayang itu masih ada, siapa mampu menepis?
Mulut boleh menidakkan... Namun hati tidak mampu menafikan.

'Kamu', bahagiakan lah dirimu dengan dia. Jangan pernah menolak takdirmu. Meski kita tidak bersama, Aku sentiasa disini. Ya. Disini. Aku tidak mengharap agar 'Kamu' sentiasa ingat aku. Tapi asal jangan pernah lupa akan aku.

"Kalau saya rindu awak, saya tutup mata lepas tu saya rasa. Awak ada kat sebelah sisi.."


No comments:

Post a Comment